Zadnje aktivnosti

Poslednje aktivnosti korisnika mogu videti samo registrovani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu videti samo registrovani korisnici.
Za kompletne funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Novosadski salon vina 2018
  • 26.04.2018. 10:00

Vinarija Do kraja sveta: Duša vina je stvorena u vinogradu

Koviljska vinarija Do kraja sveta dušu svojih vina stvara u okolini Leskovca, Bujanovca i na padinama Fruške gore.

Foto: Vedran Stapić
  • 557
  • 40
  • 0

Relativno nova vinarija Do kraja sveta, osnovana 2004. godine, bila je predstavnica Kovilja na prvom Novosadskom salonu vina. Osam različitih etiketa stiglo je sa njihovih vinograda, a najprodavaniji je merlo (merlot), koga inače ima malo u Srbiji. On je prvi povratak ove vinarije čistoj sorti, a takođe i prvi u Srbiji, kada je reč o malim podrumima. 

"Merlo je naš adut od osnivanja, ali naše najbolje vino je sovinjon blan (sauvignon blanc), snažan, karakteristične arome. Ujedno je i komercijalan, a ni cena mu nije specijalno velika. Mi imamo 250.000 litara vina i pravimo ih tako da budu prilično komercijalna", kaže Tanja Drakulić (naslovna fotografija, levo).

Vino je živo biće, a duša mu je stvorena u vinogradu

Vinogradi se nalaze u Živkovu, kod Leskovca, u Rakovcu, kod Bujanovca (25 ha sopstvenih) i u Berkasovu na Fruškoj Gori (37 ha kooperacije). Moto kojim se ovi vinari vode je: "Vino je živo biće, a duša mu je stvorena u vinogradu".  Vina koja prave, osim pomenutih, su Mlad mesec - belo, Mlad mesec - crveno, Šansa, Aura, Šardone (Chardonnay), Kaberne sovinjon (Cabernet sauvignon). Mogu se pronaći u restoranima i hotelima, a pojedine marke i u određenim trgovačkim lancima.

Mlad mesec
Vinarija proizvodi 250.000 litara vina (Facebook / Podrum Do Kraja Sveta)

Prijateljski odnos sa kupcima

Drakulićeva sajmove vina vidi kao važne za vinsku kulturu, gde mogu da se uporede različita vina, ali i da se podigne nivo znanja, koje uvek može da bude bolje. Ipak, smatra da ovakvim manifestacijama nedostaje komercijalni karakter"Ulažemo mnogo napora u promociju, a imamo takvu politiku da vlasnici direktno nose vino kod kupaca, pa postižemo dobar odnos sa svima njima i dobru prodaju. Nemamo komercijaliste, nego negujemo prijateljski odnos", kaže ona.


Tagovi

Do kraja sveta Kovilj Merlot Sauvignon Blanc Tanja Drakulić Mlad mesec


Autorka

Aleksandra Kekić

Više [+]

Urednik portala, diplomirani novinar i ljubitelj prirode. Omiljena izreka: Ko sme taj može, ko ne zna za strah, taj ide napred.