Kad su pijace u pitanju, na svakoj kupci imaju drugačije zahteve, kaže Slobodan Simić ispred rumenačkog preduzeća "Intersad".
U Rumenci, preduzeće "Intersad" uzgaja jagodu na osam hektara i plasira u jednom većem trgovinskom lancu, koje ima visoke standarde po pitanju kontrole zdravstvene bezbednosti, kvaliteta namirnica, ali deo svoje proizvodnje prodaje na pijaci, ali i na samom imanju. Bez obzira gde će se obaviti prodaja, kupci imaju posebne zahteve, kaže Slobodan Simić ispred ovog preduzeća.
"Pored zakonskih regulativa koje Srbija ima, Lidl, na primer, ima svoje dodatne zahteve koji su često strožiji od državnih. Teško je zadržati taj kontinuitet kad je u pitanju saradnja sa trgovačkim lancima", kaže Simić i dodaje da kad su pijace u pitanju, na svakoj kupci imaju drugačije zahteve.
"U Novom Sadu ima više pijaca, najzvučnija je Futoška i Limanska. Ne prolazi isti proizvod i na jednoj i na drugoj. Na Futoškoj je jako bitna cena, kvalitet manje, dok na primer, na Limanskoj se zahteva veći kvalitet."
Na ovoj pijaci, trgovci drugačije upakuju proizvod i "prezentuju" kupcima, te je tu moguće ostvariti i višu cenu.
To nije sve, za više pogledajte u videu:
Naslovna fotografija: Depositphoto/foto-pixel.web.de/Miloš Nedić
Foto prilog
Tagovi
Autorka
Partner
Bulevar oslobođenja 78,
21000 Novi Sad,
Srbija
tel: +381695080585,
e-mail: info@agroklub.rs
web: https://www.agroklub.rs/