• Rođendan Agrokluba
  • 18.09.2018. 12:00

10 godina Agrokluba u brojkama. I ljudima.

Posebnu zahvalnost dugujemo onima koji su se usudili da ulože u digitalni marketing kada smo za mnoge bili "ludaci" koji ne znaju o čemu pričaju, kad smo u istu rečenicu stavljali internet i poljoprivredu.

Foto: Ilustracija
  • 602
  • 53
  • 0

Brojke. Najčešće brojkama označavamo uspešnost nekog zadatka i/ili projekta. Na osnovu brojki se vrlo često upoređujemo s rezulatima koje su drugi ostvarili. Na osnovu brojki odlučujemo u kom ćemo smeru i kojim intenzitetom pokrenuti naše planirane aktivnosti.  

Ljudi. Opisati 10 godina života nekog projekta pomoću brojki može biti veoma zahtevan zadatak. Za ovu priliku pokušaću da napravim rezime u brojkama, ali kao svojevrsnu zahvalnost ljudima zbog kojih Agroklub postoji i onima bez kojih Agroklub ne bi bio to što je danas. 

Posetioci Agrokluba

Zbog tih ljudi Agroklub postoji, njima svakodnevno želimo da plasiramo što veću količinu kvalitetnih informacija iz svih segmenata poljoprivrede. Oni su istovremeno vrlo često u ulozi klijenata, naših klijenata pa su i zbog toga na prvom mestu. Njihove potrebe i probleme osluškujemo, a mnoge smo poteze povukli na osnovu njihovih pohvala i kritika. Na tome smo im od srca zahvalni. 

Decenija je prošla od dana kada je domen dobio sadržaj i prvo predstavljanje javnosti 18.09.2008. godine. Neobično, ali zanimljivo je da Google Analytics kaže da smo tog dana zabeležili simboličnih 18 poseta. Danas, na tri domena i tri tržišta (Srbija, Hrvatska i BiH) Agroklub generiše oko 30.000 poseta/dnevno

Za 10 godina postojanja, Agroklub je zabeležio preko 42.000.000 poseta i gotovo 90.000.000 učitanih stranica. Posetioci dolaze po informacije direktno, guglajući rešenje nekog svog problema ili kroz druge dostupne kanale. Danas je 70% poseta realizovano s mobilnih uređaja, a ostatak s desktop računara. Preko 118.000 fanova prati Agroklub na nekoj od društvenih mreža, pri čemu samo na društvenoj mreži Facebook ostvarujemo doseg od preko 1.300.000 korisnika u Srbiji, RH i BiH. Više pd 6.000 korisnika voli da prati sadržaj kroz Agroklub mobilnu aplikaciju, a preko 21.000 je registrovanih korisnika koji jednom/nedeljno prate najčitaniji sadržaj putem našeg AgroLettera

Za 10 godina postojanja, Agroklub je zabeležio preko 42.000.000 poseta i gotovo 90.000.000 učitanih stranica.

Osim portalskog sadržaja na koji su najviše fokusirani, oko 10% učitanih stranica odlazi na Poljoprivredni oglasnik, a gotovo 20% na naše Baze podataka. Sve veći broj posetilaca kroz KLUB razmenjuje iskustva sa drugim posetiocima ili ga koristi da se pohvali nekom fotkom iz polja ili štale.

Zaposleni u Agroklubu

Posao čine ljudi. 

Development firme je za 10 godina realizovao 4 verzije Agrokluba, prateći razvoj tehnologije i interneta uopšteno kao i potrebe naših klijenata i klijenata naših klijenata. Uvek težeći da omogućimo plasiranje informacija zainteresovanim stranama bez obzira na kojoj nas platformi ili putem kojeg kanala nas prate. 

Urednice portalskog dela danas se brinu da obezbede prosečno preko 25 objava/dnevno na tri tržišta, iz različitih izvora, regija i segmenata poljoprivrede. Da sve bude objavljeno u pravo vreme i na adekvatan način. Svakodnevno komuniciraju s velikim brojem novinara - spoljnih saradnika, posetilaca i institucija s ciljem da osiguraju informativan, ažuran i stručan sadržaj.

Prodaja ima cilj da osigura partnerima-oglašivačima da njihova informacija dođe do ciljane publike. Na dnevnoj bazi komunicira s preko 200 aktivnih klijenata na tri tržišta radi planiranja i realizacije njihovih promotivnih aktivnosti. Prodaja u saradnji s partnerima realizuje cca. 600 objava članaka/godišnje i preko 150 kampanja/mesečno usmerenih promociji objavljenih članaka, oglasa za proizvode ili čistom brendiranju. S partnerima smo veoma često u direktnoj komunikaciji na sajmovima. U ovih 10 godina aktivno smo učestvovali na preko 65 sajmova u regiji.

Ovom prilikom zahvaljujemo svim zaposlenima koji su bili i koji danas jesu deo Agroklub priče, svima koji su ugradili svoj trud, znanje i emocije u kreiranje ovog što je Agroklub danas - važan činilac medijske scene u segmentu poljoprivrede. 

Novinari - spoljni saradnici Agrokluba

Gotovo 70 novinara u tri države, u saradnji s urednicama Agrokluba, spremno preuzimaju ili nude obradu različitih tema iz svih segmenata poljoprivrede. Oni su Agroklubova usta i uši na terenu, najčešće prva stepenica od poljoprivrednih proizvođača prema javnosti. Svaki sa svojim specifičnim stilom pisanja i stručnošću. Oni su Agroklubovi predstavnici na brojnim danima polja, sajmovima, konferencijama za medije i događajima koje organizuju naši partneri oglašivači. 

Hvala vam dragi saradnici za sve divne priče, sve važne teme koje ste otvorili, sve informacije koje ste pružili, sve nade koje ste probudili, sve konstruktivne kritike koje ste ponudili na javnu raspravu. Bitan ste deo Agroklub mašinerije. 

Partneri Agrokluba

Na kraju, ali s veoma važnom ulogom u životu Agrokluba, su naši partneri. U ovom trenutku, preko 200 firmi iz regije i Evrope poverava budžete Agroklubu za promociju prema ciljanom tržištu. Do sada smo zajednički realizovali preko 2.500 objava članaka, >10.000 oglasa i hiljade promotivnih kampanja. 

Hvala vam, prijatelji, što ste prepoznali Agroklub kao pravog partnera. Hvala vam što prepoznajete naš trud. Hvala vam što zajedno s nama učite, što nas terate da budemo bolji. Posebnu zahvalnost dugujemo onima koji su se usudili da ulože u digitalni marketing kad smo za mnoge bili "ludaci" koji ne znaju o čemu pričaju, kad smo u istu rečenicu stavljali internet i poljoprivredu.


Tagovi

Agroklub Agroklub u brojkama 10 godina Rođendan


Autor

Mario Relatić

Mario Relatić

Mario je suvlasnik Agrokluba. Deset godina radi s vodećim globalnim brendovima iz domena agrara. Voli sve internet alate koji pomažu prodaji, a tabele baš obožava.