Brend sa tradicijom dugom 175 godina dobija novi izgled!

Massey Ferguson, svetski brend korporacije AGCO najavljuje osveženi novi izgled svog kultnog logotipa trostrukog trougla, kao i novog "Born to Farm" identiteta brenda kako bi u 2022. godini proslavio svoju 175. godišnjicu. 

Rođen za poljoprivredu

"Massey Ferguson nudi farmerima širom sveta jednostavne i pouzdane mašine od svog početka pre gotovo 175 godina. Malo brendova širom sveta može da se pohvali tako dugotrajnim uticajem na poljoprivrednu industriju. Massey Ferguson je zaista 'Stvoren za farmu' " ", rekao je Eric Hansotia, predsednik odbora, predsednik kompanije i glavni izvršni direktor korporacije AGCO.

Luis Felli, viši potpredsednik, generalni direktor kompanije Massey Ferguson, dodaje: "Massey Ferguson se sada okreće od toga da bude isključivo proizvođač poljoprivrednih mašina i dobavljača direktnih i pouzdanih iskustava, koja pružaju najbolju vrednost za farmere i čine njihovo poslovanje profitabilnijim i održivijim. Ovaj globalno konzistentan pristup stavljanja farmera na prvo mesto omogućava kupcima da dožive transformaciju brenda na jedinstven način širom sveta. Zajedno sa sinhronizovanom globalnu organizaciju, bilo je prirodno lansirati novi logotip tokom ovog posebnog trenutka u našoj istoriji."

"Godina 2022. biće godina novog globalnog brenda Massey Ferguson", rekao je Frančesko Muro, potpredsednik kompanije Massey Ferguson.

"Razmišljali smo o novom logotipu otkako smo predstavili koncept MF NEXT na sajmu Agritechnica 2019. Nova era kompanije MF je počela da oživljava lansiranjem MF 8S u julu 2020. godine, nakon čega je usledilo lansiranje čitave linije proizvoda u poslednjih 18 meseci, uključujući naš digitalni događaj Born to Farm u septembru 2021. Novembar je mesec za brend, jer pada tačno na godišnjicu 63. godine od objave o stvaranju brenda i njegovog ikonskog logotipa. Dok slavimo 175. godišnjicu prve radionice za poljoprivrednu opremu Daniela Masseya 2022. godine, smatrali smo da je savršeno vreme da osvežimo logotip uz uvođenje novog smislenog slogana."

Trostruki trougao Massey Ferguson - najprepoznatljivija ikona iz 1958.

"Oblik trostrukog trougla je snažna ikona koja prikazuje kompaniju Massey Ferguson od 1958. Naš novi logotip je mešavina našeg snažnog nasleđa i svežih vrednosti brenda. Tri trougla se preklapaju i predstavljaju koristan odnos i poverenje između farmera, prodavca i brenda“, dodao je Muro.

"Radeći kao jedno, kao globalni tim kompanije Massey Ferguson, cilj nam je da poljoprivredne operacije učinimo lakšima, profitabilnijima i održivijima širom sveta", kaže Alfredo Jobke, direktor globalnog marketinga kompanije Massey Ferguson. 

Dodao je da žele da upotrebe ovaj novi logotip da pozovu farmere, više no ikada, da postanu deo porodice Born to Farm kompanije Massey Ferguson. Takođe su iskoristili ovu priliku da pređu na moderni, ravni dizajn, dok logotipu daju život kroz interakciju tri trougla, koji se spajaju jedan u drugi. Crtajući ih jednim, čvrstim i direktnim pokretom, stvara se privid kretanja. Ravni dizajn snažno odražava njihov trenutni digitalni svet, omogućavajući im da manipulišu logotipom kako bi ga oživeli za njihove veb-sajtove, aplikacije na pametnim telefonima i pametnim satovima ili čak na ekranima unutar samih mašina.

Događaj Born to Farm u septembru 2021. bio je prvi izraz ovog novog logotipa i njegovog slogana Born to Farm. Sjajne povratne informacije i neverovatan entuzijazam koji su dobili, podstakli su ih da zaista krenu s tim. Novi slogan prenosi jedinstvenu ponudu vrednosti brenda i izdvaja kompaniju Massey Ferguson na tržištu i zajednicama kojima služe.

Novi globalni identitet brenda Massey Ferguson biće predstavljen 2022.

Novi logotip će postepeno da bude primenjivan širom sveta. Već je počeo da se prikazuje na digitalnim kanalima i biće ažuriran u svim marketinškim materijalima kompanije Massey Ferguson u budućnosti. Ova promena stvara zamah dok se pripreme za proslavu 175. godišnjice sa početkom u januaru 2022. godine.

Osvežavanje logotipa i slogana kompanije Massey Ferguson pruža jedinstvenu priliku da preusmere ključne poruke brenda da bi se usredsredili na prvi pristup farmera te jednostavne, pouzdane, pristupačne i održive pokretače brenda. Farmeri širom sveta moći će da iskuse novi identitet brenda Massey Ferguson po prvi put na kraju prvog kvartala 2022. godine. Takođe će implementirati uvođenje korak po korak u MF objektima, fabrikama i kancelarijama širom sveta, kao i putem reklamnih natpisa  mreže ovlašćenih prodavaca brenda Massey Ferguson počevši od 2022. godine.

Foto: Austro Diesel