Zadnje aktivnosti

Poslednje aktivnosti korisnika mogu videti samo registrovani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu videti samo registrovani korisnici.
Za kompletne funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Evropska komisija
  • 19.11.2017. 18:00

Za promociju poljoprivrednih proizvoda 179 miliona evra

Promocija poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda iz EU u 2018. usmeriće se prvenstveno na tržišta izvan zemalja Evropske unije.

Foto: Alexas_Fotos / Pixabay
  • 207
  • 16
  • 0

Promocija poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda iz EU u 2018. usmeriće se prvenstveno na tržišta sa najvećim potencijalnim rastom, uglavnom izvan zemalja Evropske unije. Naime, Program rada 2018. usvojen je 15. novembra 2017. godine, a ukupno će 179 miliona evra biti dostupno za programe promocije odabrane za sufinansiranje EU 2018. godine. Ove godine je taj iznos bio 142 miliona evra.

Hogan EU proizvodima otvara vrata tržišta Bliskog Istoka

Program rada 2018. planira povećanje broja pojedinačnih kampanja usmerenih na zemlje izvan EU, koje imaju najveći potencijal rasta. Unutar EU fokus će se staviti na sufinansiranju kampanja usmerenih na informisanje potrošača o različitim šemama i oznakama kvaliteta EU zaštićenog porekla izvora, zaštićenog geografskog porekla, tradicija.

Kao i prethodnih godina, deo sredstava namenjen promotivnim kampanjama 2018. godine usmeren je na određene sektore: ove će godine biti usmereni na reklamiranje održive proizvodnje u ovčarstvu i kozarstvu. Dodatno će se izdvojiti za kampanje za reklamiranje zdrave prehrane i povećanje potrošnje voća i povrća unutar EU, što je direktna reakcija na poteškoće sa kojima se posebno suočava sektor voća i povrća, kao rezultat ruskog embarga.

Pozivi za podnošenje predloga za određene kampanje biće objavljeni u januaru 2018 godine. Poziv je otvoren širokom rasponu organizacija, poput organizacija za trgovinu, proizvođačkih organizacija i agro-prehrambenih grupa odgovornih za marketing aktivnosti. Takozvani "jednostavni" program mogu podneti jedna ili više organizacija iz iste zemlje EU. "Multi" programi dolaze iz najmanje dve nacionalne organizacije iz najmanje dve države članice ili iz jedne ili više evropskih organizacija.

Foto: Alexas_Fotos / Pixabay


Izvori

AgPress


Autorka

Željka Rački-Kristić

Više [+]

Željka je diplomirani agronom sa dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednik je portala Agroklub i donosi najnovije vesti iz sveta poljoprivrede!

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Cvetaju nego šta, i u februaru!

Slikala u blizini Tršića Sofija Knežević