Lidea, novoosnovana kompanija nastala spajanjem dve firme CAUSSADE Semences GROUP i EURALIS Semences, jedna je od retkih 'multikrop' kompanija, koja u okviru svojih proizvoda nudi i seme kukuruza, suncokreta, uljane repice, pšenice, krmnog bilja, sirka, soje i mahunarki.
Dve multinacionalne francuske komanije, koje su zastupljene i u Srbiji, EURALIS Semences i CAUSSADE SEMENCES Group udružene su pod novim brendom kompanije Lidea koja predstavlja jednu od top 10 semenskih kompanija globalno, a ima za cilj da dostigne liderske pozicije u Evropi i šire.
Udruživanje je nastalo iz želje dve kompanije da iskoriste svoje komplementarnosti u pogledu biljnih vrsta, istraživanja, proizvođačkih postrojenja i tržišta. Nova kompanija će doprineti razvoju poljoprivrede i pružiti još veću podršku distributerima i poljoprivrednicima u promenama koje dolaze, a posebno vodeći računa o očuvanju profitabilnosti farmi i gazdinstava, i to kroz stvaranje novih sorti hibrida, koje će biti bolje po karakteristikama i prilagođene različitim podnebljima.
Lidea, kao novoosnovana kompanija, poseduje 45.000 hektara semenske proizvodnje u pet zemalja i jedna je od retkih 'multikrop' kompanija, koja u okviru svojih proizvoda nudi i seme kukuruza, suncokreta, uljane repice, pšenice, krmnog bilja, sirka, soje i mahunarki.
"Upravo je to jedna od naših prednosti - širina portfolija koji imamo i koji nam omogućava da tokom cele godine stvaramo dodatnu vrednost", rekao je za Agroklub Žarko Milašinović, ispred Caussade-a.
Zašto je deklarisano seme pšenice najsigurniji izbor za setvu?
Ova kompanija u svom portfoliju nudi semena kukuruza, suncokreta i pšenice, a kompanija Euralis semena sirka, suncokreta, uljane repice, soje, silažnog i semenskog kukuruza.
Novi korporativni identitet kroz logo Lidee su isprepletana slova koja izražavaju zajedništvo timova u zajedničkoj izgradnji ovog novog projekta i zajedničkom postizanju ciljeva rasta.
Nova kompanija ostvaruje 350 miliona evra godišnji promet, ima osam proizvodnih postrojenja (doradnih centara) u Francuskoj, Ukrajini, Španiji i uskoro Rusiji i 17 istraživačkih stanica u Evropi. Takođe, beleži više od 30 miliona evra godišnjih investicija u R&D i postrojenja i zapošljava više od 2.000 osoba.
Na čelu borda direktora novoosnovane kompanije imenovan je Pjer Pažužu (Pierre Pagesje) za predsednika, koji je takođe i farmer, proizvođač semena, kukuruza, žitarica, a koji kaže da veruju u budućnost nove kompanije i da su ključni faktori uspeha blizina, sposobnost timova da efikasno sarađuju, kreativnost i operativnost.
Počela setva uljane repice - obratite pažnju na suzbijanje korova
Pjer Fli Sant-Mari (Pierre Flye Sainte-Marie), generalni direktor (CEO) kompanije, prethodno je bio generalni direktor CAUSSADE Semences Group-a, poseduje internacionalno iskustvo od 30 godina u agrobiznisu - bio je potpredsednik CORTEVA Europe Africa, a prethodno šef DOW AGROSCIENCES Evropa, Bliski Istok, Afrika i Azija Pacifik.
"Sa boljom geografskom pokrivenošću, kritičnom veličinom i sposobnosti da se osloni na čvrsta partnerstva, ambicija kompanije Lidea je da postane jedan od ključnih igrača na međunarodnom tržištu. Izazovi koje treba ostvariti su brojni i uzbudljivi. Kreiraju pozitivnu dinamiku koja je ujedno i motiv našim timovima", rekao je Sant-Mari.
Tagovi
Autorka