Firma "Tartufi SR" već se pet godina uspešno bavi sakupljanjem, prodajom i izvozom tartufa na tržišta Nemačke, Španije, Majamija, Japana i Havaja, a veliku podršku domaćim proizvodima i proizvođačima u kompaniji vide u akciji PKS-a "Stvarano u Srbiji".
Nakon što je završila MBA studije u Americi Ivana Stanojević vratila se u Srbiju i osnovala porodičnu firmu "Tartufi SR" koja se pet godina uspešno bavi sakupljanjem, prodajom i izvozom tartufa, a u asortimanu ima i 20 različitih proizvoda od tartufa. Proizvodni pogon je u Šumadiji, trećinu proizvodnje izvoze na tržišta Evrope, Azije, Amerike, a snabdevaju i veliki broj domaćih hotela i restorana, prenosi se na sajtu Privredne komore Srbije.
"Često me pitaju zašto i kako sam krenula u biznis sa tartufima. Tata mi je lovac na tartufe već dve decenije. Odrastajući uz njega videla sam šta se dešava na tržištu. Velika količina tartufa izlazi iz Srbije i deklariše se kao iz neke druge zemlje. Odlučila sam da to promenim", kaže Ivana Stanojević, osnivač i direktor kompanije "Tartufi SR".
Na studijama u Njujorku i Nju Džerziju provela je četiri godine, za to vreme i radila, stekla ušteđevinu, odlučila da se vrati u Srbiju i pokrene sopstveni biznis, ulažući stečeno znanje i novac u domaću proizvodnju. Izbor je 'pao' na tartufe. U početku, prema njenim rečima, nije bilo lako, bilo je mnogo izazova i nedoumica, ali vizija, cilj i rešenost da se ostvari garantuju uspeh.
Danas kompanija u ponudi ima 20 različitih proizvoda, među kojima su sveži crni i beli tartufi, sosevi, džemovi, med.
"Posedujemo HACCP sertifikat i laboratorijska ispitivanja, čime dokazujemo da su proizvodi proizvedeni i pakovani po sistemu bezbednosti hrane, što garantuje potpunu zdravstvenu ispravnost po standardima EU. Naši proizvodi su bez konzervansa, aditiva i bez veštačkih boja, napravljeni od najkvalitetnijih šumskih tartufa. Imamo obučene tartufare i pse, koji idu na terene širom Srbije i pronalaze tartufe u šumama."
Ova mala porodična firma izvozi tartufe i proizvode na tržišta Nemačke, Španije, Majamija, Japana i Havaja, a veliku podršku domaćim proizvodima i proizvođačima u kompaniji vide u akciji PKS-a "Stvarano u Srbiji".
"Veoma smo zainteresovani za žig "Čuvarkuća", jer naši proizvodi ispunjavaju sve uslove u pogledu kvaliteta i porekla resursa. Nadamo se da ćemo uskoro biti nosioci prestižne potvrde kvaliteta, što je sjajna prilika da to dokažemo našim potrošačima", naglašava Stanojevićeva.
Marko Čadež: Proizvod sa žigom 'čuvarkuće' stvoren od najboljeg što imamo
Podsetimo, PKS pokrenula je akciju koja je usmerena na podršku domaćim proizvodima i proizvođačima, kao i na jačanje svesti potrošača o značaju kupovine domaćih proizvoda. Žig "Čuvarkuća" može da osvoji proizvod koji ima natprosečan kvalitet i stvoren je u Srbiji, od domaćih resursa, zatim proizvodi ili proizvodne linije koji pripadaju oblastima prerađivačke industrije, utvrđenim šifrarnikom.
Tagovi
Autorka